جورواجور روش جدید کاشت مو  - جورواجور

سرپی: داشتن مو‌هایی سالم، پرپشت و زیبا، در بهبود زیبایی فردی تأثیرگذار است. با پیشرفت علم، دانشمندان و پزشکان به دنبال روش‌های نوینی هستند تا با کمترین هزینه مالی و حداقل خطرات جسمانی، مو‌های ازدست‌رفته را با تار مو‌هایی جدید، جایگزین کنند.

مشکلات وراثتی و ژنتیکی، بیماری‌های هورمونی و مراقب نادرست و عدم رعایت بهداشت فردی، در صدر عواملی قرار دارند که باعث ریزش و از دست رفتن موی سر می‌شوند.

ما در سرپی با بررسی جدیدترین روش‌های کاشت موی سر و با معرفی مزایا و معایب هر روش، به شما در انتخاب بهترین گزینه کاشت مو، کمک خواهیم کرد. هرچند همچنان بهترین کارشناس برای انتخاب روش کاشت، پزشک و متخصص مربوطه است، اما داشتن دانش لازم در زمینه روش‌های نوین کاشت مو می‌تواند در انتخاب بهترین مرکز درمانی، تأثیرگذار باشد.

کاشت مو به روش FUT

Follicular Unit Transplantation شاید قدیمی‌ترین روش کاشت موی طبیعی انسان باشد که در حال حاضر جایگاه خود را به روش NFUT داده است. اصلی‌ترین علتی که سبب گشته روش FUT کمتر مورد استفاده قرار گیرد، خط بخیه و اسکارهایی بودند که روش FUT بر جای می‌گذاشت و به بانک موها آسیب می‌رساند.

از آنجایی که در روش NFUT از بخیه‌های کلاژن‌ساز استفاده می‌شود، این بخیه‌ها جای اسکار بسیار کمی به جای می‌گذارند و در برخی موارد حتی اسکاری به جای نمی‌ماند. روش NFUT همچنین توجه ویژه‌ای به انعطاف مو دارد که سبب می‌گردد آسیب‌های کمتری به بانک مو وارد شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.