جورواجور ویزای تحصیلی کانادا بهترین روش اخذ اقامت در کشور فرصت‌ها - جورواجور

معرفی سه دانشگاه ونکوور ایسلند، مونت سنت وینسنت و مک ایوان کانادا

کشور کانادا نه‌تنها به خاطر قله‌های برفی پوشیده و هاکی روی یخ و همسایه محبوب ایالات‌متحده آمریکا شناخته‌شده است، بلکه به‌عنوان کشوری توسعه‌یافته که در آن آموزش باکیفیت بالا تضمین‌شده شهرت دارد.

استانداردهای بالای آکادمیک کانادا و کنترل‌های کیفی دقیق نشان‌دهنده آموزش باکیفیت بالاست که به آینده موفق دانش‌آموختگان کمک می‌کند و در بلندمدت به سود شغلی فرد می‌رسد.

ما در این مقاله سه دانشگاه ونکوور ایسلند ، مونت سنت وینسنت و مک ایوان کانادا را موردبررسی قرار داده‌ایم.

دانشگاه ونکوور ایسلند کانادا؛ مرکزی برای یادگیری کیفی

 

دانشگاه ونکوور ایسلند کانادا (ونکوور آیلند) بانام اختصاری  uivیک دانشگاه دولتی در کانادا است که در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد.

هدف اصلی این دانشگاه ایجاد یک جامعه جهانی پایدار و مترقی از طریق نوآوری و مشارکت اجتماعی است.نانایمو با مساحت ۹۲ هکتار، پردیس اصلی دانشگاه ونکوور ایسلند است.

علاوه بر این دانشگاه ونکوور ایسلند پردیس‌های دیگری به نام Cowichan  و Powell River نیز دارد.هر سه پردیس دانشگاه در شهرهای ساحلی زیبا و سرشار از تنوع فرهنگی واقع‌شده‌اند.

پردیس‌ها مجهز به زیرساخت‌هایی در سطح جهانی هستند که بهترین محیط را برای یادگیری فراهم می‌کنند.

آزمایشگاه‌های فناوری پیشرفته، کتابخانه‌ها، استودیوهای هنری، مراکز ریاضی، آزمایشگاه‌های کامپیوتر اتصال Wi-Fi پرسرعت در پردیس‌ها وجود دارد.

دانشگاه ونکوور ایسلند کانادا دارای یک تیم بسیار ماهر از اعضای هیئت‌علمی است.این دانشگاه دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته‌های متنوع ارائه می‌دهد.

زمینه‌های اصلی تحصیلی ارائه‌شده در این دانشگاه شامل هنر، طراحی و هنرهای نمایشی، آموزش، علوم بهداشتی، علوم انسانی و اجتماعی، خدمات انسانی، علم و فناوری، تجارت و مدیریت، گردشگری، تفریح و سرگرمی، تجارت و فناوری کاربردی است.

دانشگاه ونکوور ایسلند در کنار خدمات آموزشی، مرکزی برای فعالیت‌های تفریحی و فوق‌برنامه نیز است. زمین‌های ورزشی، سالن‌های بدن‌سازی، کافه‌تریا، گالری‌های هنری و تئاتر در محوطه دانشگاه وجود دارند.

این دانشگاه به دانشجویان برای رسیدن به اهداف خود با آماده کردن آن‌ها برای مشاغل مختلف کمک می‌کند.

در این دانشگاه دانشجویان یادگیری عملی، مهارت فردی و فرصت‌های مختلف برای تحقیقات کارشناسی را تجربه می‌کنند.

دانشگاه ونکوور ایسلند که به‌عنوان مرکز عالی آموزش، تحقیقات کاربردی و یادگیری شناخته می‌شود، یک مؤسسه عمومی است که پس از دوره متوسطه، فارغ‌التحصیلان باکیفیتی تربیت می‌کند که مورد تقاضای کارفرمایان در سراسر کشور و جهان هستند.

ونکوور ایسلند یک دانشگاه پویا و شناخته‌شده بین‌المللی است که شامل بیش از ۱۶۰۰۰ دانشجوی تمام‌وقت و پاره‌وقت، ۱۸۰۰ دانشجوی بین‌المللی، ۱۵۰۰ دانشجوی بومی و بیش از ۲۰۰۰ استاد و کارمند می‌باشد.

دانشگاه ونکوور ایسلند  همچنین مالک باغ میلنر و وودلندز در Qualicum Beach  است که اخیراً به‌عنوان یکی از ۱۰ باغ عمومی برتر در کانادا معرفی‌شده است.

بر اساس رنکینگ دانشگاه‌های جهان، دانشگاه  ونکوور ایسلند  در میان دانشگاه‌های جهان رتبه‌ی ۱۲۱۷ و رتبه ۴۰ در بین دانشگاه‌های کانادا را داراست.

دانشگاه مونت سنت وینسنت کانادا؛دانشگاهی منحصربه‌فرد در سراسر کانادا

دانشگاه مونت سنت وینسنت کانادا (Mount Saint Vincent )که اغلب به‌عنوان Mount شناخته می‌شود، یک دانشگاه دولتی عمدتاً در مقطع کارشناسی است که در هالیفاکس نوا اسکوشیای کانادا واقع‌شده است. این دانشگاه در سال ۱۸۷۳ تأسیس شد.

دانشگاه مونت سنت وینسنت (MSVU) که ​​به‌طور رسمی توسط دپارتمان کار و آموزش پیشرفته نوا اسکوشیا به رسمیت شناخته‌شده، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی کوچک است.

این دانشگاه برنامه‌های کارشناسی را در زمینه هنر، علوم، آموزش، و مطالعات حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

دانشگاه  مونت دارای ۱۳ مدرک تحصیلات تکمیلی در زمینه‌هایی ازجمله تغذیه انسانی کاربردی، روانشناسی ، مطالعه کودک و نوجوان، آموزش، مطالعات خانواده و دوران سالمندی، روابط عمومی و مطالعات زنان است.

این دانشگاه به دلیل کلاس‌های کوچک، برنامه‌های تخصصی و موقعیت مکانی، دانشجویان زیادی را جذب می‌کند.

این موسسه در سراسر کشور منحصربه‌فرد است زیرا دارای کرسی هیئت‌علمی و ابتکارات تحقیقاتی در زمینه ناتوانی‌های یادگیری، برنامه کارشناسی ارشد روابط عمومی، لیسانس علوم در مطالعات ارتباطات و برنامه‌های متعدد دیگر است.

دانشگاه مونت سنت وینسنت دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدرک کاردانی، مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند.

متوسط معدل پذیرش  ۶۰-۷۰٪ است که این مرکز آموزش عالی کانادا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می‌کند.

طبق آخرین آمار توسط وب‌سایت Webometrics در سال ۲۰۲۱ رتبه و رنکینگ دانشگاه مونت سنت وینسنت در جهان ۲۷۹۰ و در کشور کانادا رتبه ۶۰ می‌باشد.

دانشگاه مک ایوان کانادا ؛بزرگ‌ترین موسسه آموزش عالی آلبرتا

دانشگاه مک ایوان کانادا که در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد، دارای سنت طولانی الهام بخشیدن به دانشجویان خود با ترکیبی قدرتمند از برتری علمی و تجربیات یادگیری شخصی است.

دانشگاه مک ایوان یک آموزش متحول کننده در یک محیط یادگیری خلاقانه، مشارکتی و حمایتی ارائه می‌دهد که در آن خلاقیت و نوآوری رشد می‌کند.

مک ایوان یک تجربه دانشجویی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد که مسیرهای متنوعی را برای موفقیت و رشد باز می‌کند.

این دانشگاه دارای ۴ دانشکده و ۲ مدرسه است که برنامه‌هایی را در زمینه‌هایی مانند بهداشت و مطالعات اجتماعی، هنرهای زیبا و ارتباطات، پرستاری، هنرها و علوم آزاد، تجارت، مهندسی و تربیت‌بدنی ارائه می‌دهند.

مک ایوان به بیش از ۱۹۰۰۰ دانشجوی تمام‌وقت و پاره‌وقت آموزش ارائه می‌دهد و دو پردیس به نام‌های پردیس سیتی سنتر و پردیس کالج آلبرتا را مدیریت می‌کند.

بخش مدیریت دانشگاه در پردیس City Center واقع‌شده است. علاوه بر این کالج آلبرتا برنامه‌های پیشرفت آموزشی، موسیقی و زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم (ESL) را ارائه می‌دهد که در یک کیلومتری پردیس مرکز شهر قرار دارد.

دو کتابخانه کالج آلبرتا و کتابخانه جان ال هار در دانشگاه وجود دارد.در این دانشگاه دانشجویان زیادی  باافتخار فارغ‌التحصیل شده‌اند که اکنون در عرصه‌های مختلف جامعه مشغول به کار هستند.

برخی از فارغ‌التحصیلان شناخته‌شده این دانشگاه اکنون حوزه تخصصی خود را رهبری می‌کنند. امت هارتفیلد (از بنیان‌گذاران خانه اطلاعات)، دکتر جیمز ماکوکیس (پزشک دو روح)، مارک پاور (نویسنده، فیلم‌ساز، مشاور و بنیان‌گذار Give of Yourself) و دکتر دی شاری تاوسر (دانشیار دانشگاه مانت رویال) برخی از فارغ‌التحصیلان مشهور دانشگاه هستند.

رنکینگ دانشگاه مک ایوان کانادا در بین دانشگاه‌های کانادا بر اساس سایت  UniRank 46 و در بین دانشگاه‌های دنیا ۱۴۸۹است.

مهاجرت تحصیلی آسان و مطمئن به کانادا با اسمارت اپلای

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم در خصوص شرایط ادامه تحصیل در سه دانشگاه سه دانشگاه ونکوور ایسلند، مونت سنت وینسنت و مک ایوان کانادا را در اختیارتان قرار بدهیم.

اگر شما هم به فکر مهاجرت تحصیلی هستید ولی نمی‌دانید چطور از مراکز آموزشی کانادا پذیرش بگیرید، توصیه می‌کنیم به وب‌سایت اسمارت اپلای مراجعه نموده و با تکمیل فرم ارزیابی رایگان این موسسه در وب‌سایت mysmartapplyvisa  منتظر تماس کارشناسان مجرب این مجموعه باشید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 223 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.