جورواجور مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه ‌گذاری - جورواجور

کشور توسعه یافته ایرلند، به دلیل داشتن مزیت‌های بسیار زیاد، به عنوان مقصد نهایی بسیاری از افراد جهت مهاجرت قرار گرفته است. افراد با توجه به شرایط فردی خود، از راه‌‌های مختلفی مثل تحصیل در ایرلند، کار در ایرلند و… برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند. مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری مسئله‌ای است که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد.‌

اگر قصد دارید تا از طریق راهی قانونی، ایمن و با خیالی آسوده، سرمایه خود را جهت کسب اقامت و مهاجرت به کشور ایرلند انتقال دهید، با موسسه مهاجرتی میرداماد در تماس باشید. این موسسه، با راهنمایی دقیق، سلامت سرمایه شما را تأمین خواهد کرد.

درباره ایرلند

کشور ایرلند دارای دومین اقتصاد آزاد در اروپاست و فرصت زندگی در این کشور، می‌تواند‌ مسیر زندگی و آینده شما را تغییر دهد. از آنجایی که ایرلند عضو اتحادیه اروپاست، شما با به دست آوردن اقامت این کشور، می‌توانید به همه نقاط این اتحادیه سفر کنید. کشور ایرلند جزء ۲۰ جزیره بزرگ دنیا و ۳ جزیره بزرگ اروپاست.

پایتخت این کشور شهر دوبلین است و به طور کلی از مناطق زیبا و جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار می‌باشد. شما با کسب اقامت ایرلند، می‌توانید بدون ویزا به ۱۷۲ کشور جهان سفر کنید که این یک موقعیت بی‌نظیر به شمار می‌رود.

از هزینه‌های مقرون به صرفه کشور ایرلند غافل نشوید. شما با انتخاب این کشور، می‌توانید از بهترین امکانات با پرداخت کمترین هزینه‌ها بهره‌مند شوید.‌ علاوه بر آن ايرلند یک کشور بی‌نظیر جهت ادامه تحصیل در رشته‌های مختلف است و بازار کار بسیار خوبی را در پایان تحصیل برای دانشجویان فراهم می کند.

زبان رسمی انگلیسی در این کشور، مسئله‌ای است که برای بسیاری از افراد یک نقطه قوت به حساب می‌آید.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در این کشور از شیوه‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. به عنوان مثال، شما با پرداخت یک میلیون یورو به دولت ایرلند می‌توانید بعد از ۵ سال اقامت این کشور را به دست آورید.‌ این نوع سرمایه‌گذاری، سپرده‌گذاری دولتی نامیده می‌‌شود.‌

این سرمایه یک میلیون یورویی به مدت ۳ سال نزد دولت ایرلند به امانت مانده و به نفع اقتصاد و برای رشد اقتصادی این کشور به کار گرفته می‌شود و بعد از آن به فرد سرمایه‌گذار برگشت داده خواهد شد.

نوع دیگری از سرمایه‌گذاری در ایرلند

این نوع سرمایه‌گذاری به خرید ملک‌های مشخص شده اختصاص داده شده است. نکته‌ای که در رابطه با خرید ملک وجود دارد این است که شما در مدت زمان ۵ سال حق خرید و فروش ملک را ندارید و انجام این کار سبب فسخ اقامت شما خواهد شد.

جالب است بدانید که در صورت خرید ملک نیازی به حضور دائم شما نیست و کافیست که در سال یک‌ بار به کشور ایرلند بروید تا پس از گذشت ۵ سال اقامت این کشور را به دست آورید.

در روش دیگر سرمایه‌گذاری، شما می‌توانید مبلغ ۵۰۰ یورو را در یک پروژه عام‌المنفعه شرکت دهید. منظور از کار عام‌المنفعه، خرج کردن سرمایه شما در زمینه هنر، ورزش، فرهنگ و.. است. این نوع سرمایه‌گذاری بازگشتی نخواهد داشت؛ یعنی مبلغ ۵۰۰ یورو به شما برگردانده نخواهد شد.

البته شما می‌توانید با مشارکت ۵ نفر دیگر در این کار عام‌المنفعه سهیم شوید و به جای مبلغ ۵۰۰ یورو ۴۰۰ یورو را پرداخت کنید.

مورد بعدی که می‌توانید از طریق آن به سرمایه‌گذاری بپردازید، مسئله کارآفرینی است. نکاتی در این رابطه وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم؛ نوع کارآفرینی شما باید به صورتی انجام گیرد که در نهایت به نفع کشور ایرلند شود. یعنی سبب رشد اقتصادی شده و باعث پیشرفت این کشور بشود. کارآفرینی شما باید به طور تقریبی ده شغل را در این کشور ایجاد کند.

حداقل سرمایه اصلی شما برای ایجاد کار آفرینی به عنوان شخص اصلی، ۵۰ هزار یورو است اما دیگر سرمایه داران می‌توانند مبلغی حدود ۳۰ هزار یورو را در سرمایه‌گذاری شما شرکت دهند.

جهت سرمایه‌گذاری باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

از جمله مواردی که هنگام سرمایه‌گذاری باید به آن توجه داشته باشید، نرخ کنترل فساد است. این مسئله تا حد زیادی تعیین کننده ایمنی سرمایه شما خواهد بود. کشور ایرلند با نرخ بالای کنترل فساد، یکی از بهترین کشورها جهت سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

البته رعایت کردن جوانب احتیاط در خصوص سرمایه‌گذاری، مسئله‌ای است که باید به آن توجه کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

جمع‌بندی

به دلایل گفته شده در طی مقاله(مثل نرخ پایین بیکاری، سطح بالای زندگی، ثبات اقتصادی و…) مهاجرت به ایرلند روندی صعودی را می‌پیماید. سالانه افراد زیادی از طریق تحصیلی به خصوص تحصیل پزشکی در ایرلند، برای دريافت اقامت این کشور اقدام می‌کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری، یکی از راه‌های ایمن و معتبر در این کشور به شمار می‌رود که با شیوه‌های مختلف و با میزان سرمایه اولیه متفاوت، قابل اجرا است. شما عزیزان می‌توانيد جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی تخصصی‌تر، به موسسه مهاجرتی میرداماد مراجعه کرده و با دریافت مطالب تکمیلی، گامی مطمئن‌تر در خصوص سرمایه‌گذاری بردارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 261 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.