جورواجور متولدین کدوم ماه رانندگی شون بهتره؟ - جورواجور

بهترین و بدترین راننده ها براساس ماه تولد

رانندگی کردن یک مهارت بسیار مهم است که همه ما باید آن را یاد بگیریم اما بعضی از ما استعداد بیشتری در آن داریم و بعضی دیگر فکر می کنیم که اصلاً نمی توانیم با رانندگی کنار بیاییم. در این قسمت از جورواجور طبق ماه تولد، به شما معرفی می کنیم که کدام افراد استعداد بیشتری در رانندگی دارند.

دی

صبر، بهره وری و توانایی دی ماهی ها باعث می شود که آن ها بهترین رانندگان در بین همه ماه ها باشند. دی ماهی ها معمولاً در هر کاری آرامش دارند و خیلی سرعت بالا نمی گیرند و در نتیجه همیشه واقع بین هستند و جوگیر نمی شوند. این افراد برای رانندگی حرفه ای بهترین گزینه می باشند.

رانندگی

خرداد

زندگی برای خردادی ها یعنی پر از شلوغی و هرج و مرج و در نتیجه هنگامی که رانندگی می کنند و در مکان های شلوغ قرار می گیرند، ذهن شان توانایی انجام چند کار و کنار آمدن با شلوغی ها را دارد . این گونه می توانند با اتفاقات ناخواسته حین رانندگی خیلی خوب کنار بیایند.

شهریور

شهریور ماهی ها قوانین را رعایت می کنند اما ترسو هم نیستند. آن ها می توانند کنترل ماشین را در جاده داشته باشند و در نتیجه هنگام رانندگی خوب عمل می کنند . البته که ایده آل گرا هستند و دوست دارند در رانندگی هم بهتر از همه باشند و شاید این موضوع کمی کارشان را سخت کند اما به طور کل اشتباه آن ها کمتر است و دقت زیادی حین رانندگی دارند.

مرداد

مرداد ماهی ها می توانند مراقب ماشین های اطراف خود باشند؛ به شرطی که همه چیز در یک جهت مستقیم قرار بگیرد و در چنین حالتی رانندگی خوبی دارند. معمولاً اعصاب رانندگی آن ها نیز خوب است و زود کلافه نمی شوند.

رانندگی

آبان

آبان ماهی ها دوست دارند همه چیز را تحت کنترل بگیرند . یکی از بهترین رانندگانی هستند که می توانید در ماشین شان بنشینید و خیالتان راحت باشد زیرا تسلط خوبی در این مورد دارند . در سبقت گرفتن هم استاد هستند و معمولاً اصول و قوانین را رعایت می کنند.

مهر

مهر ماهی ها انرژی خوبی دارند. این انرژی به رانندگی آن ها کمک می کند و شرایط را خیلی خوب شناسایی می کنند و کنترل خود را از دست نمی دهند. آن ها می دانند چه جایی باید توقف کنند و چه جایی سرعت بگیرند و به طور کل تسلط خود را حفظ کنند.

تیر

تیر ماهی ها راننده های تدافعی هستند. گاهی اوقات کنترل شان کم می شود اما اگر ماشینی با سرعت به سمت آن ها بیاید، خوب عمل می کنند و در دفاع کردن از امنیت خود در رانندگی مشکلی ندارند.

رانندگی

بهمن

بهمن ماهی ها افرادی خلاق هستند. قوانین خودشان را دارند و تا جایی از قوانین دیگران تبعیت می کنند که به اهداف خودشان آسیب وارد نشود. اگر کسی آن ها را زیرنظر نداشته باشد، خیلی راحت وارد یک خیابان یک طرفه می شوند یا چراغ قرمز را رد می کنند و در نتیجه رانندگان قانونمندی نیستند.

اسفند

اسفند ماهی ها خیلی رویایی و عاطفی زندگی می کنند . البته که حواس شان هنگام رانندگی جمع است اما به دلیل احساسات و عواطفی که دارند، نمی توانند پاسخ منطقی در شرایط سخت رانندگی داشته باشند و خیلی زود دچار تشویش می شوند.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها معمولاً روش شناس و با آرامش هستند اما لجبازی آنها در رانندگی هم خودش را نشان می دهد و اگر کسی بخواهد مسیر آن ها را سد کند، با او مقابله می کنند و می خواهند از اموال و اهداف خودشان محافظت کنند و در نتیجه باید هنگام رانندگی فاصله خود را با چنین افرادی حفظ کنید.

رانندگی

آذر

آذر ماهی ها مراقب جاده و اطراف خود حین رانندگی هستند اما حواسشان به رانندگان دیگر هم پرت می شود و خیلی فانتزی فکر می کنند و در نتیجه ممکن است هنگام رانندگی به یک نقطه خیره شوند و ناگهان با بوق ماشین بغلی از جای خود بپرند و به همین دلیل؛ خیلی دقت بالایی در رانندگی ندارند.

فروردین

فروردین ماهی ها دوست دارند نهایت سرعت ماشین را امتحان کنند و شاید برای رانندگی در وسط شهر هم همین کار را انجام دهند که اتفاقاً عاملی برای تصادفات خواهد بود. پس نباید خیلی به رانندگی آن ها اعتماد داشته باشید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,004 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها