جورواجور تمام نکته‌هایی که باید برای سفر هوایی به شیراز بدانید - جورواجور

زیبایی و جذابیت شهر شیراز، بر کسی پوشیده نیست. شیراز یکی از معروف‌ترین و زیباترین شهرهای گردشگری ایران و جهان محسوب می‌شود که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. بدون شک می‌توان از شهر شیراز به عنوان بهشت ایران نام برد. با تمام زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی‌ای که شیراز دارد، جای تعجب نیست که بلیط هواپیما به مقصد شیراز، همیشه جزو پرفروش‌ترین بلیط‌ها محسوب می‌شود. یکی از بهترین‌ راه‌های سفر به شیراز،‌ خصوصا برای تهرانی سفر از طریق هواپیما و خرید بلیط هواپیما تهران شیراز است. در این مقاله قصد داریم تا چند نکته مهم و کاربردی را برای کسانی که قصد سفر به شیراز دارند را مطرح کنیم. در انتها یکی از معتبرترین وب سایت‌ها برای رزرو  و خرید بلیط هواپیمای شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

برای خرید بلیط هواپیمای شیراز،‌ باید از چند روز قبل اقدام کنیم؟

همانطور که گفتیم، شیراز یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر را دارید، در شرایط عادی توصیه ما به شما،‌خرید بلیط پرواز تهران شیراز از ۷ روز قبل است. اما در روزهای شلوغ و بسیار پرطرفدار مثل نوروز یا اردیبهشت بهتر است از حداقل یک ماه قبل برای خرید بلیط پرواز تهران شیراز اقدام کنید.

نکته‌هایی درباره فرودگاه و مدت زمان سفر به شیراز

شیراز از شهرهای جنوب کشور بوده و فاصله‌ش با تهران ۶۸۲ کیلومتر است. در نظر داشته باشید که زمان پرواز تهران به سمت شیراز از لحظه‌ی پرواز تا لحظه‌ی فرود بین ۱ ساعت تا ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه متغیر است. هواپیمای شما در شیراز فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب، به زمین خواهد نشست. برای سفر با هواپیما از تهران به شیراز باید به فرودگاه مهرآباد تهران بروید و حتما از قبل بررسی کنید که هواپیمای ایرلاین فروشنده‌ی بلیط پرواز شما از کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد حرکت می‌کند.

برای خرید بلیط هواپیمای شیراز به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟

اگر به دنبال خرید بلیط ارزان برای شیراز هستید، وب سایت اسنپ تریپ بهترین و معتبرترین گزینه است. در ادامه شما را با برخی از مزایای خرید بلیط‌هایی مثل بلیط هواپیما شیراز تهران از اسنپ تریپ آشنا می‌کنیم.

برای خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ی بلیط پرواز از تهران به شیراز به نوع پرواز و زمان سفر توجه کنید و از اینکه در جریان اطلاع‌رسانی تخفیف‌های اسنپ‌تریپ قرار می‌گیرید مطمئن شوید. پرواز چارتری و کلاس اکونومی می‌توانند انتخاب‌های بهتری برای خرید بلیط ارزان باشند. اگر برنامه‌ای از پیش ندارید زمان خلوتی و کم مسافر شیراز یعنی روزهای غیر تعطیل و زمان‌هایی غیر از نوروز و اردیبهشت را برای سفر انتخاب کنید تا قیمت بلیط‌ها ارزان‌تر باشد. با عضویت در سایت اسنپ‌تریپ پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های مناسبتی به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد تا اگر قصد سفر به شیراز را داشته باشید بلیط را با بهترین قیمت و یا با تخفیف بخرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.