جورواجور پیشگویی هولناک پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2022 - جورواجور

پیشگویی پیرزن نابینای معروف بلغاری برای سال ۲۰۲۲

بابا وانگا پیرزن بلغارستانی است که علاوه بر پیشگویی هایش، در زمینه گیاه شناسی هم تخصص داشته. این پیرزن نابینا از زمان کودکی در کوه های Kozhuh زندگی می کرد و از همانجا با گیاهان آشنایی پیدا کرد. صفحه ویکی پدیا مربوط به بابا وانگا از سال ۲۰۰۷ بیش از ۴,۲۷۴,۹۲۲ بازدید کننده داشته و بیوگرافی او اکنون به ۵۰ زبان مختلف در ویکی پدیا در دسترس است. بابا وانگا چهارمین فرد مشهوری است که پیش گویی می کند و سومین بیوگرافی مشهور و اولین پیشگویی مقدونی محسوب می شود.

بیشترین شهرت بابا وانگا به خاطر پیش بینی حمله های یازده سپتامبر بود. او همچنین چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا را پیش بینی کرده بود که قرار است یک فرد آفریقایی_ آمریکایی باشد.

بابا وانگا که به او بالکان نوستراداموس هم گفته می شود، شیوع ویروس کرونا یا کووید ۱۹ را در سال ۱۹۹۶ پیش بینی کرده بود که به طرز عجیبی به واقعیت پیوست. این پیشگوی نابینا از سال های قبل نسبت به بیماری کرونا هشدار داد و این خیلی قبل از زمانی بود که ویروسی به نام کووید وجود داشته باشد. شاید بتوان گفت که او مشهور ترین فرد جهان در زمینه پیشگویی و ارتباط با ارواح است.

قبل از این که او در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۴ سالگی از دنیا برود، پاندمی کرونا را پیش بینی کرده بود که از سال ۲۰۱۹ در چین آغاز می گردد. همچنین گفت که این ویروس بیش از ۹۹٫۱۹ میلیون نفر را در کل جهان درگیر می کند و بیش از چند میلیون نفر را تا ۲۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ می کشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در DailyStar.co.uk، خانمی که در سال ۱۹۹۰ باباوانگا را ملاقات کرده بود، در مورد پیشگویی هایش حقایقی را فاش کرد. این خانم که “نشکا استفانوا روبوا ” ۷۳ ساله است، گفت:” کمی قبل از اینکه بابا وانگا از دنیا برود، در مورد ویروس کرونا هشدار داده بود. “

پیشگویی

و اما پیشگویی های پیرزن نابینا برای سال ۲۰۲۲

اکثر این موارد را در مطالب قبلی بخش گوناگون جورواجور خوانده و میدانید، حالا قصد داریم به تازه ترین اطلاعت منتشر شده در جهان تحت عنوان پیشگویی های ” بابا وانگا ” پیرزن نابینای معروف بلغاری برای سال ۲۰۲۲ جزئیات حساسی را فاش میکند که با هم در جورواجور میخوانیم.

کشف یک ویروس کشنده در سیبری

گروهی از محققان ویروس کشنده ای را در سیبری کشف خواهند کرد که تا به حال منجمد شده بود. با توجه به اثرات فاجعه بار گرمایش جهانی، ویروس مذکور منتشر خواهد شد و می تواند به سرعت از کنترل خارج شود. ویروسی کشنده که در glacier Glaciers کشف می شود، به خاطر گرمای جهانی به نوعی شرایط آزاد شدن خواهد یافت.

به گفته بابا ونگا دانشمندان در سال ۲۰۲۲ ویروسی خطرناک را کشف می کنند که خیلی سریع شیوع پیدا می کند که در صورت کنترل نشدن باعث مرگ انسان ها و حیوانات می شود.

حقیقت این است که دانشمندانی که glacier ice را مورد مطالعه قرار دادند، به این نتیجه رسیدند که ویروس های کشف شده تقریباً ۱۵ هزار سال سن دارند که در دو نمونه یخ در چین در جولای سال ۲۰۲۱ مورد بررسی و مطالعه قرار گرفتند، اکثر این ویروس ها به خاطر اینکه یخ زده بودند، زنده باقی ماندند.

محققان به این نتیجه رسیدند که یخ ها تقریباً ۱۵ هزار سال سن داشتند و از تکنیک های جدید و سنتی برای آزمایش آنها کمک گرفتند. هنگامی که یخ ها را بیشتر بررسی کردند، متوجه کد های ژنتیکی برای ۳۳ ویروس شدند.

چهار مورد از این ویروس ها هم اکنون توسط جوامع علمی شناسایی شده است اما حداقل ۲۸ مورد از آن ها جدید هستند. تقریباً نیمی از آنها با وجود این که یخ زده بودند، زنده ماندند.

ورود مسافران ناشناس به کره زمین

پیشگویی شده است که ما در آینده با یک بشر هوشمند از یک سیاره دیگر مواجه می شویم که در آن سفینه های بیگانه به کره زمین حمله می کنند، در شهرها بمب گذاری می کنند و مردم را اسیر می کنند.

این مورد پیش از این هم پیش بینی شده بود اما به تحقق نپیوست و تصور میشود افرادی که این پیشگویی های ” بابا ونگا ” را تفسیر کرده اند در مورد برخی جزئیات دچار مشکل شفاف سازی هستند.

مسافران ناشناس

تجمع جمعیتی روی مریخ

مسافرت برخی به کره مریخ و شروع زندگی در انجا باعث می شوند که این سیاره انرژی هسته ای داشته باشد و ساکنین این سیاره بعدها بین سال های ۲۱۷۰ تا ۲۲۵۶ درخواست استقلال می کنند.

کمبود آب آشامیدنی

بسیاری از شهرها می توانند انتظار داشته باشند امسال با کمبود آب آشامیدنی مواجه شوند. جمعیت افزایش می یابد و آلودگی رودخانه ها باعث می شود که بسیاری از ما برای تامین آب خود تلاش کنیم. در واقع، بسیاری از کشورها مجبور خواهند شد راه حل های دیگری برای یافتن منابع جدید بیابند. بهترین راه حل صرفه جویی و رعایت نکاتی است که مرتب کارشناسان اعلام میکنند و انسان های جهان امروز، توجهی به آنها ندارند.

حمله ملخ ها و قحطی شدید

برخی از کشورها تحت تاثیر یک قحطی و خشکسالی شدید به خاطر تغییرات آب و هوایی و اقلیمی قرار می گیرد هجوم ملخ ها از آفریقا کل مردم را درگیر می کند. گرسنگی مردم خیلی زیاد می شود.

در جای دیگری می خوانیم که بابا وانگا صحنه های آخرالزمانی را در هند پیش بینی می کند و اشاره می کند که دمای هوا در آنجا به ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید. ملخ ها سپس به محصولات کشاورزی و زمین های کشاورزی حمله می کنند و باعث قحطی عظیم می شوند.

فروشگاه خالی

تبدیل شدن انسان ها به زامبی

با توجه به اعتیادهای روزافزون ما به فناوری، بسیاری از مردم به سمت مارپیچ رو به پایین حرکت می کنند و به طرز خطرناکی خیال پردازی را با واقعیت اشتباه می گیرند و همین آنها را از دنیای حقیقی و رفتار انسان های هوشیار دور میسازد.

در سال ۲۰۲۲ واقعیت های مجازی اتفاق می افتند که ما به طور کامل در آن ها گم می شویم. سپری کردن زمان در این واقعیت های مجازی باعث اختلالات یادگیری و حافظه می شود و مردم را به انسان هایی مشابه به موجوداتی با قدرت تفکر ضعیف مثل زامبی تبدیل می کند.

غلبه اژدها به جهان

طبق پیشگویی عجیب بابا وانگا یک اژدها به کل سیاره غلبه می کند اما مشخص نیست دقیقا این اژدها کیست و کدام ابر قدرت است اما برخی اطلاعات ارائه شده تا حدودی از این ماهیت این اژدها رمزگشایی می کند.

او در این باره گفته است:

یک اژدهای خیلی قدرتمند جامعه انسانی را اشغال می کند.

سه کشور بزرگ با یکدیگر متحد می شوند.

بعضی از افراد هم در آینده پول قرمز خواهند داشت.

او گفته است من اعداد ۱۰۰، ۵ و صفر های خیلی زیاد میبینم.

براساس این جملات پر رمز و راز، حدس و گمان ها بر این است که این اژدها در کشور چین است و ۳ کشور بزرگ روسیه، هند و چین باشد.

پول ها هم ۱۰۰ یوان و پنج هزار روبل هستند که هر دو رنگ قرمز دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 30 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها