فراخوان پورشه ۹۱۸ اسپایدر به دلیل نقص احتمالی سیستم تعلیق

دسته‌بندی نشده 39 شنبه ۱۱ دی ۹۵ رضا حیدرزاده
فراخوان پورشه ۹۱۸ اسپایدر به دلیل نقص احتمالی سیستم تعلیق

طبیعتاً بخش اعظم فراخوان‌های اعلام شده برای خودروهای تولید انبوه بوده‌اند؛ اما این بار نه! این بار فراخوان به دنیای سوپرکارهای هیجان‌انگیز سرایت کرده و البته به نظر می‌رسد برخی مشکلات کیفیتی وجود دارد.


ما درباره‌ی پورشه ۹۱۸ اسپایدر گفتگو می‌کنیم، اولین هایپرکار هیبریدی که رقیبی سرسخت برای مک لارن P1 و فراری لافراری است.

porsche-918_spyder-2015-1600-28
نیازی به معرفی این خودرو نیست. ۹۱۸ اسپایدر جانشین کررا GT بوده که از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری جفت شده به پیشرانه‌های الکتریکی و گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته بهره می‌برد. نتیجه‌ی این امر تولید نیرو ۸۸۷ اسب بخاری و نام نویسی رکورد صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای و البته رکورد طی یک دور پیست نوربرگ رینگ در کمتر از ۷ دقیقه است.

porsche-918_spyder-2015-1600-29
پورشه تنها ۹۱۸ دستگاه از این خودرو را ساخته بنابراین ۳۰۶ نمونه‌ی ساخته شده برای ایالات‌متحده فراخوان خواهند شد. ایالات‌متحده همواره بازاری کلیدی برای خودروهای سوپراسپورتی چون ۹۱۸ بوده است.

porsche-918_spyder-2015-1600-32
مشکل به سیستم تعلیق بخش جلو مربوط می‌شود. طبق گفته‌های NHTSA احتمال ترک و شکاف بازوهای کنترل پایین‌تر وجود دارد بنابراین پورشه آن‌ها را با قطعات تازه جایگزین خواهد کرد.

متأسفانه این اولین فراخوان پورشه برای ۹۱۸ نبوده است. در اواخر سال ۲۰۱۴ پورشه به خاطر قطعات نامشخصی از شاسی فراخوان داد. چندین ماه بعد و در سال ۲۰۱۵ نیز مشکلات دیگری از جمله مشکل کمربند ایمنی باعث فراخوانی دیگر برای ۹۱۸ شد.



منبع سایت پدال

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
حتما بخوانید:   روح موفق کیا! بررسی سول 2017

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “فراخوان پورشه ۹۱۸ اسپایدر به دلیل نقص احتمالی سیستم تعلیق”